Est (est_) wrote in ua_espanol,
Est
est_
ua_espanol

Лінія іспанського кіно


ЛІНІЯ ІСПАНСЬКОГО КІНО з 21 по 25 лютого 2008 року

Київ, кінотеатр "Україна", вул. Городецького, 5 (ст.м. "Майдан незалежності", "Хрещатик").

ЛІТНІЙ ДОЩ / EL CAMINO DE LOS INGLESES
реж.: Антоніо Бандерас
21.02.08 - 20:50, Червоний зал
22.02.08 - 19:00, Червоний зал
* синхронний переклад українською мовою (у залі працює перекладач)

ДІРА / ZULO
реж.: Карлос Мартін Феррера
22.02.08 - 21:00, Синій зал
23.02.08 - 21:00, Синій зал
* синхронний переклад українською мовою (у залі працює перекладач)

БЕНТЕЖНА АННА / CAÓTICA ANA
реж.: Хуліо Медем
23.02.08 - 19:00, Червоний зал
24.02.08 - 21:00, Синій зал
* синхронний переклад українською мовою (у залі працює перекладач)

ХРЕБЕТ ДИЯВОЛА / EL ESPINAZO DEL DIABLO
реж.: Гільєрмо Дель Торо
24.02.08 - 19:00, Червоний зал
25.02.08 - 21:00, Синій зал
*демонструється мовою оригіналу з субтитрами російською мовою

Вартість квитка – 30 грн. Знижки не надаються.

http://www.kino-ukraina.com.ua/news/?nid=735

В четвер, 21 лютого, о 20:00, в столичному кінотеатрі «Україна» розпочинається традиційний фестиваль «Лінія іспанського кіно».

Фільм-відкриття - нова режисерська робота Антоніо Бандераса «Літній дощ» - автобіографічна подорож до літньої Малаґи золотих 90-х.

На фестивалі також представлені фільми „Неспокійна Анна” – екскурс до глибин людської підсвідомості від творця бестселера „Люсія і секс” Хуліо Медема;

«Діра» - захоплюючий психологічний трилер дебютанта Карлоса Мартіна Феррера та „Хребет диявола” – перша картина містичної трилогії прославленого Ґільєрмо Дель Торо („Лабіринт Фавна”, „3993” – реліз в 2009-му році).

Програма „Лінія іспанського кіно. Дощ хітів”

ЛІТНІЙ ДОЩ / EL CAMINO DE LOS INGLESES

Драма, 118 хв.
Режисер: Антоніо Бандерас
В ролях: Альберто Амарілья, Марія Руїс, Фелікс Гомес, Рауль Аревало, Марта Ніто

Картина повертає глядачів до Малаґи 1970-х років. Це історія становлення 18-річного Міґеліто, який вирішує стати поетом після прочитання „Божественної комедії” Данте. Разом з друзями він переживає перші випробування дорослішання. Вони насолоджуються хвилюючим та бурхливим літом, як раптом життя завдає їм важких ударів...
Як завжди, режисер намагається показати всі труднощі дорослішання: конфлікт батьків та дітей, нескінченні бійки за „місце під сонцем” та перше кохання...
Режисер навмисно залишив фільм незакінченим: нехай кожний глядач вигадає його фінал.

Антоніо Бандерас народився 10 серпня 1960 року в місті Малаґа. Батько – поліцейський, мати – вчителька. Хотів стати професійним футболістом, але про цю мрію довелось забути, після того, як в 14 років він поламав ногу. Подивившись спектакль „Волосся”, Антоніо задумався про акторську кар’єру. В 19 років він приїхав до Мадриду, в Національний театр Іспанії. Тут його побачив Педро Альмодовар та зняв в декількох своїх фільмах. Співробітництво з Альмодоваром підготувало Бандерасу ґрунт для переїзду до Голівуду.

“Літній дощ” не має нічого спільного з тим кіно, яке я роблю в Голівуді. Я намагався відійти від цього стереотипу. Це повернення до моїх коренів, інтимне міркування про ті роки, які були не дуже легкими для мене. Це не стосується великих проблем того часу: диктатури, в умовах якої ми жили тоді, релігії, яка мала такий сильний вплив, характерних сімейних відносин. Цей фільм – роздивляння самого себе. В ньому ми розмірковуємо про смерть, маючи на увазі не фізичну загибель, а вмирання поривів людей. Мова йде про неможливість реалізувати своє кохання, коли людина закохана. Все це виражено у вигляді поеми, незалежно від того, що в основі кінокартини – роман Антоніо Солера – мого друга з 70-х років. Я намагався за допомогою образів та картин виразити частину того, що було характерним для світу того часу”.

Антоніо Бандерас

«Літній дощ», ностальгійна та еротична розповідь про 70-ті, про молодість, про перше кохання, та й взагалі, про все, що з ним пов’язане...

Стас Тиркін, «Комсомольская правда»

ДІРА / ZULO

Триллер, 82 хв.
Режисер: Карлос Мартін Феррера
В ролях: Джауме Карча, Енріке Лопес, Ісак Ферріс

Міґель, сорокарічний чоловік, одного дня приходить до тями та розуміє, що знаходиться в темному колодязі, викладеному цеглою. Все, що він має – відро та ковдра. Чоловік кинутий до ями двома викрадачами, які іноді кидають Міґелю цигарку, кусок сиру чи свічку. Крім того, вони періодично фотографують чоловіка. Він зовсім один, він не знає, скільки часу знаходиться в колодязі, він не може втекти, у нього немає надії на порятунок та немає пояснень, чому він тут. І лише з часом, коли Міґеля вже перестає хвилювати фізичне виживання, виявляється, що він дуже добре знайомий зі своїма „викрадачами”...

Карлос Мартін Феррера народився в Іспанії в місті Ріотіно в 1974 році. Після закінчення середньої школи пішов вчитися режисурі. В студентські роки зняв кілька короткометражних стрічок. Його роботу „El Barbero” було високо оцінено критиками та відзначено нагородами на декількох кінофестивалях. В 2001 Феррера зняв декілька документальних стрічок. „Діра” – його перша повнометражна художня стрічка.

Дебютний фільм Карлоса Мартіна Феррера „Діра” став успішним проектом в першу чергу завдяки гарному сценарію, чудовій грі та якісному монтажу картини. Так само, як і триллер „Куб” (1997), цей психологічно інтенсивний фільм далекий від мейнстріма. Яскравий сюжет – осучаснене „кафківське” викрадення, плюс пуристська точність в найменших деталях, допоможуть цій стрічці стати класикою жахів.

Джонатан Холланд, «Variety»

БЕНТЕЖНА АННА / CAÓTICA ANA

Триллер, 118 хв.
Режисер: Хуліо Медем
В ролях: Мануела Бельєс, Шарлотта Ремплінг, Бебе Ребольєдо, Асьєр Ньюман, Ніколас Касалє, Міттіас Абіч, Джакомо Гонелья

Фільм був учасником конкурсної програми ІІ міжнародного кінофестиваля в Римі.
Екскурс до глибин підсвідомості дівчини в період з вісімнадцяти до двадцяти двох років... Глядач проходить через розділи всього її життя в зворотньому відліку 10, 9, 8, 7... ... 0... наче під час гіпнотичного сеансу, під час якого Анна переконує, що вона не схожа на інших. Вона проживає життя інших дівчат, що колись загинули у віці до 22 років та які оселились в її пам’яті.

Хуліо Медем народився 21 жовтня 1958 року в Сан-Себастьяні (Іспанія). Закінчив медичний факультет в Університеті Країни басків у 1985 році. Почав свою діяльність в галузі кінематографа в 15 років, знімаючи німі фільми без сюжета, а, починаючи з 17 років, зняв кілька короткометражних фільмів. В 1992 відбулась прем’єра його першого повнометражного фільму на плівці 35 мм: „Корови” (Vacas), в 1993 Медем зняв другий фільм „Червона білка” (La ardilla roja). Обидві картини були прихильно сприйняті критиками та відзначені багатьма призами європейських кінофестивалів. В 1998 році вийшов його четвертий повнометражний фільм „Коханці Полярного кола”. Ця картина стала учасником міжнародних кінофестивалів в Санденсі, Венеції, Нусі (Австралія) та багатьох інших.

Вибрана фільмографія:

1991 — "Корови" / Vacas
1993 — "Руда білка" / La ardilla roja
1996 — "Земля" / Tierra
1998 — "Коханці Північного полюса" / Amantes del Círculo polar
2001 — "Люсія і секс" / Lucía y el sexo
2003 — "Баск-болл: шкіра проти каменю" / Pelota vasca. La piel contra la piedra, La
2004 — "Є привід" / Hay motivo
2006 — "Бентежна Анна" / Caótica Ana

ХРЕБЕТ ДИЯВОЛА / EL ESPINAZO DEL DIABLO

Триллер, 106 хв.
Режисер: Ґільєрмо Дель Торо
В ролях: Едуардо Норьєга, Маріса Паредес, Федеріко Луппі, Хосе Мануель Лоренсо

Перший фільм містичної трилогії, дія якої проходить у воєнній Іспанії ("Лабіринт Фавна", "3993" — реліз у 2009 році).
Громадянська війна в Іспанії. Вночі на дитячий будинок падає бомба та, не вибухнувши, залишається лежати в піску в дворі. В цю ж ніч зникає один із сиріт. Через деякий час по дитбудинку починають ходити чутки про привід зниклого. Тепер його називають „тим, хто позіхає”. Душа бродить по дитбудинку, намагаючись попередити про щось живих. У неї тепер одна надія – 12-річний Карлос, що після смерті батька потрапляє в цей будинок. Карлос досліджує страшні таємниці школи та одного разу зустрічається з „тим, хто позіхає”...

Ґільєрмо Дель Торо народився 9 жовтня 1964 року в Гвадалахарі (Мексика). Вже в юнацькому віці він зацікавився кінематографом. У 21 рік Дель Торо виступив в якості виконавчого продюсера фільму „Донья Ерлінда та її син”. Режисерський дебют Ґільєрмо Дель Торо, „вампірський” фільм „Хронос” був відзначений премією критиків на Каннському кінофестивалі та став свідченням появи нового імені в світі кіно. Наступний його фільм „Мутанти” було знято вже у США, він повідав про напад на Нью-Йорк жуків-мутантів. Ця стрічка дала режисеру цінний досвід роботи з голівудськими студіями, вимоги яких все ж розчарували його. Тому він повернувся до рідної Мексики, а невдовзі відзняв в Іспанії фільм „Хребет диявола”, продюсерами якого виступили Педро та Аґустін Альмодовар.

Несподівано ми отримали видатного режисера, що вивалив нам на голови свої роботи, близькі до ідеальних. Мова йде про фільми Ґільєрмо Дель Торо: „Лабіринт Фавна” та „Хребет диявола” (обіцяно й третю частину триптиху).

«Афіша»

Олександр GrafAS (oKino.org)
За матеріалами компанії Артхаус Трафік

http://www.okino.org/2008/02/15/linija_ispanskogo_kino_dozhd_khitov.html
Tags: cine, Лінія іспанського кіно, кіно
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic
    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 6 comments